Footer

Tahniah kepada #Oct23rdTwtup berjaya unlocked Super Swarm Foursquare

Pertama sekali aku ingin mengucapkan tahniah kepada penganjung Oct23rdTwtup yang bertempat di Dewan Komuniti TTDI, Petaling Jaya. benda ini dah lama jadi trending di twitter-sphere Malaysia ini.

Walaupun aku tak datang untuk aktiviti ini tapi aku bangga dan mengucapkan setinggi-tinggi tahniah kepada penganjur dan kepada mereka yang support aktiviti ini. tanpa mereka aktiviti ini takkan berjaya kan?

Kenapa Aku Tak Pergi?


sebenarnya aku baru je balik kelantan pada minggu lepas. dah banyak kali aku ulang-alik KB - Shah Alam, poket pun dah sengkek. kalau aku kat Shah Alam lagi arini. gerenti confirm aku g punya.

tapi aku dapat tengok jugak kemeriahan aktiviti tersebut melalui webcam di Livestream.com sangat meriah. sekali lagi tahniah dari aku kepada semua yang telah menjayakan aktiviti ini.

insayaAllah panjang umur ade aktiviti seperti ini aku akan turut serta untuk memeriahkan lagi aktiviti-aktiviti seperti ini.

Tahniah jugak kepada penganjung yang mencadangkan untuk unlocked FourSquare Badge — Super Swarm.

aku jugak tumpang sekaki check-in untuk dapatkan badge tersebut walaupun pada waktu dan ketika ini aku berada di Kota Bharu. Kelantan bertemu Negeri Sembilan lagi di Final.

0 comments:

Post a Comment

My Instagram