Footer

Terima Kasih kepada Follower Coretan Cyber

Jutaan terima kasih kepada mereka yang sudi mengukuti blog ini. sejak dari blog ini di tubuhkan sehingga skarang. sokongan anda sangat aku hargai. tanpa anda lebih baik aku delete je blog ini. hehehe… (tapi nak ke?hahaha...kalau takde orang baca pun aku tetap tulis).

entri pertama aku ditulis pada 26 Julai 2010, sejak aku mula menulis sehingga sekarang Blog Coretan Cyber ini sudah pun mempunyai pengikutnya yang tersendiri. aku tahu ada pembaca. yang aku tahu aku nak mencari pembaca baru sebelum habis bulan Disember ini.

bagi yang dah follow aku. Jutaan terima kasih kepada anda. selama ini aku tak pernah memaksa mereka untuk follow. mereka dengan rela hati follow aku.

sehingga sekarang. Coretan Cyber telah pun mempunyai 50 orang follower blog melalui Google Friend Connect. 36 follower di Twitter. dan 47 fan di Facebook.

anda boleh pilih bagaimana anda ingin mengetahui update terbaru dari Coretan Cyber samada melalui Dashboard blogger (follow melalui Google Friend Connect). melalui Twitter, jika anda kaki twitter. dan juga melalui Facebook, jika anda asyik mengadap Facebook. tak kurang juga kepada mereka yang suka membaca melalui Google Reader boleh subcribe feed blog ini.

dan akhir sekali.

terima kasih kerana sudi membaca entri syok sendiri. hahaha…

Sebelum ini: 9140-5604-5328-1979-92-2

1 comments

My Instagram