Bila keyboard mula berkata-kata

Aku terlupa. masa aku menulis entri Terima Kasih kepada follower Coretan Cyber aku terlupa untuk mengumunkan sesuatu. yelah aku menulis entri itu kerana follower dah baru mencecah 50 orang.

terlupa pulak tujuan utama aku menulis entri itu. sebenarnya aku nak umumkan jika follower aku mencecah 100 orang aku akan mengorganize menganjurkan satu... ntah aku tak tahu nak panggil apa. baik aku namakan program je dulu. idea dah ada cuma nama je takde. hahaha, kelakar la aku ni.

tapi kenapa pulak nak kena tunggu sampai follower dah 100?


bagus gak soalan ni. tapi sebenarnya aku takut tak dapat sambutan jika di buat sekarang jadi aku tunggu follower blog ini dah cecah 100. tapi tak pe kalau tak dapat sambutan pun aku akan tetap teruskan program aku ni. hehehe :D

bila nak start. kena la tunggu follower cecah 100 dulu. kalau aku rasa masa nak buat lagi aku upkan lagi syarat dia. naik kan follower jadi 200 ke 300 ke. hehe…

tapi jangan kecewa, insyaAllah kalau takda aral melintang aku akan kotakan janjiku ini.

oh ya, terlupa pulak. apa kaitan nya dengan tajuk entri ini. jadi untuk tidak menghampakan mereka yang dah terbaca entri ini disebabkan oleh tajuk yang sedemikian. bila keyboard mula berkata-kata. jari pun gatal nak anjurkan program antara blog.

sekian.

Sebelum ini: Terima Kasih kepada Follower Coretan Cyber

2 comments:

  1. biasa la error. tp bro, kalau follower tk ramai pun boleh je anjur program. takde hal punya.

    ReplyDelete
  2. huhuhu.. aku pon salu jugak typo bila menaop n3..kah3

    ReplyDelete