Mahasiswi sanggup lakukan apa sahaja untuk Gred A

Hanya kerana ingin mendapatkan gred yang diinginkan, mahasiswa kini sanggup melakukan apa sahaja. sapa yang nak mendapat gred F dan terpaksa amik ujian sekali lagi kan? kisah benar ini berlaku di salah sebuah universiti yang terkenal di Malaysia (namanya terpaksa dirahsiakan demi menjaga nama baik).

seorang mahasiswi berpotongan badan yang seksi hadir ke bilik pensyarah kerana telah gagal dalam ujiannya. setelah memastikan tiada insan yang sedar akan kehadirannya ke bilik tersebut dia melirik kesekeliling sebentar, seterusnya menutup pintu dangan rapat dan langsung berlutut di hadapan pensyarahnya sambil memohon.

"Tuan, saya bersedia melakukan apapun agar lulus ujian...", ujarnya sambil melirik manja.

maklumlah pensyarahnya baru menduda, masih muda malah kacak pulak tu. berkerut muka pensyarah tersebut. samada tak faham, atau terkedu dangan ucapan tersebut.

lalu mahasiswi tadi mendekati pensyarahnya, menyusap rambutnya, menatap matanya dengan penuh erti. "Kalau tuan masih belum menyerti maksud saya..." bisiknya lembut, "Saya bersedia melakukan apapun, apa saja yang tuan mahu..." mahasiswi semakin berani.

pensyarah kacak itu membalas tatapan, "Apapun?"

"Apapun!!" sambung sang mahasiswi sepantas kilat.

suara pensyarah itu melembut, "Apapun??"

"Apa-apa pun..."

setelah pensyarah itu faham dengan situasi yang dimaksudkan oleh mahasiswi tersebut. akhirnya pensyarah itu berbisik dengan lembut, "Mahukah kamu........."

keadaan bertambah hangat dengan degupan jantung mereka, akhirnya pensyarah menghabiskan baris kata yang tergantung tadi.

"Mahukah kamu........................ BELAJAR?"

Tiada respon untuk "Mahasiswi sanggup lakukan apa sahaja untuk Gred A"

Post a Comment