Footer

Cannot Find Printer, Webcam Rosak | Lawak

Amin, seorang eksekutif di sebuah firma perbankkan terkemuka di Malaysia. baru berjinak-jinak nak jadi blogger. jadi beliau telah membeli sebuah laptop Compaq Presario CQ62Z notebook series. ye la senjata utama sebagai seorang blogger. perlu ada laptop selain gadget mudah alih, smart phone seperti BlackBerry.

Sebulan selepas itu, laptopnya diserang virus dahsyat yang menyerang spool printer. beliau kemudiannya menelefon Customer Support untuk laptopnya. maklumlaj masih dalam warranty.

Amin: hello…

HPCS: Selamat pagi. saya Sofea, boleh saya bantu encik?

Amin: Selamat pagi. saya rasa webcam laptop saya dah rosak la cik.

HPCS: kenapa tu encik?

Amin: saya nak print dokumen tapi tak boleh.

APCS: apa error message yang keluar dekat monitor encik?

Amin: "Cannot Find Printer". printernya saya dah angkat letak betul-betul depan laptop. tapi masih jugak error Cannot Find Printer. macam mane tu?

HPCS: ????

* HPCS → HP Customer Support

Sebelum ini: Aku Sakit | Rawatilah Diri Mu Sendiri

0 comments:

Post a Comment

My Instagram